Czy można zainterweniować w sprawie nie swojego pojemnika?
Nasi klienci z pojemników BIG BAG, mogą korzystać bez ograniczeń czasowych. Czasem remont jest niewielki i worek jest zgłaszany do odbioru bardzo szybko. W innych wypadkach, worek stoi dłużej, gdyż prace z różnych przyczyn się przesuwają.
Jeśli na terenie Państwa osiedla, ulicy stoi worek naszej firmy, a zauważyli Państwo, iż od dłuższego czasu nie jest wykorzystywany. Istnieje możliwość zgłoszenia do nas takiego adresu, w celu weryfikacji i kontaktu z klientem.
Prosimy o przesłanie zgłoszenia drogą mailową:
- adresu na jakim stoi worek
- zdjęcia worka z widocznym logo oraz nr identyfikacyjnym napisany czarnym markerem w konfiguracji 00/11/22 lub 000/11/22 , ewentualnie podać sam nr identyfikacyjny.
- zwrotnie otrzymają Państwo informację, czy klient wyraził zgodę na odbiór worka oraz kiedy jest planowany odbiór.
Nie przyjmujemy zgłoszeń telefonicznych oraz anonimowych.