Telefon   58 322 13 52

Mail  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Czy można zainterweniować w sprawie nie swojego pojemnika?

Big BagNasi klienci z pojemników BIG BAG, mogą korzystać bez ograniczeń czasowych. Czasem remont jest niewielki i worek jest zgłaszany do odbioru bardzo szybko. W innych wypadkach, worek stoi dłużej, gdyż prace z różnych przyczyn się przesuwają.

Jeśli na terenie Państwa osiedla, ulicy stoi worek naszej firmy, a zauważyli Państwo, iż od dłuższego czasu nie jest wykorzystywany. Istnieje możliwość zgłoszenia do nas takiego adresu, w celu weryfikacji i kontaktu z klientem.

Prosimy o przesłanie zgłoszenia drogą mailową:

  • adresu na jakim stoi worek
  • zdjęcia worka z widocznym logo oraz nr identyfikacyjnym napisany czarnym markerem w konfiguracji 00/11/22 lub 000/11/22 , ewentualnie podać sam nr identyfikacyjny.
  • zwrotnie otrzymają Państwo informację, czy klient wyraził zgodę na odbiór worka oraz kiedy jest planowany odbiór.

Nie przyjmujemy zgłoszeń telefonicznych oraz anonimowych.